Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Ny blogg

Av kajsa - 7 augusti 2014 22:33

Ny blogg igen. Men denna blogg kommer bara handla om mina tre hästar. Kommer köra en varsin presentation om dom i varsina inlägg. Hästarna bor i ett mysigt litet stall med tre boxar utanför kristinehamn. Vi har tillgång till ridbana och massor med skog  tyvärr har jag inte lyckats hitta så många vägar än men skall börja utforska skogen lite under min semester nu. 


Nej skall skriva inlägg om hästarna nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsa - 14 november 2014 13:49

länge sedan jag uppdaterade men det har varit lite mycket Hästarna har haft och har fortfarande sommarlov. pga att dom tappade en del på sommarbetet (betet skulle vara så bra för hästarna) men dom tappade massor i vikt. har gjort kolla masken och vän...

Av kajsa - 14 augusti 2014 20:22

Har inte hunnit skriva om ridningen varken i söndags eller i måndags. I söndags va jimmy med upp och tog bilder på mig när jag red bebben. Fick allt några fina bilder på bebben. Han gick jätte bra i form i skritten. Traven börjar bli bättre men med l...

Av kajsa - 9 augusti 2014 22:41

Idag skrittade jag bara ut på stormen i ca 20min. va redan runt 24 grader varmt när jag åkte imorse till stallet. Gav sedan hästarna hö i hagen och kraftfoder i boxen innan jag och baileys åkte hem.    tänkte rida på banan imorgon igen.  ...

Av kajsa - 8 augusti 2014 19:34

Fredag idag körde maken till jobbet för att sedan åka och fixa hästarna på morgonen. Så ca kvart över sju gick jag ur bilen i stallet. Började med att lägga betfor i blöt åt dom. Sen tog jag först in stormen och sedan bebben och melo tillsammans.  ...

Av kajsa - 8 augusti 2014 19:27

Igår red jag melo i skogen i ca 20min mer ville han inte så då gav jag mig på en gång. Har beslutat mig för att han får en paus från ridning ett tag. Bara massa promenader och kärlek får han nu.      Red även bebben en sväng och gud vad han är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards